arzum09 benimkide yeni atlatti 3 bucuk aylikken oldu sik sik serumla burnunu temizle rahatlasin bide saglik ocagina goturup ben sirtini gogsunu dinletmistim doktora cigerlerine inmesin diye bende hastaydim doktor ikimizede bi ilac onermedi dogal yollarla atlatmaya calis dedi burnunu serumla temizle ama ilik olsun demisti ve aspiratorlede cekiyordum ben onu cok yapmamaya calis dedi bebeklerin hasta olmasi cok zor ama eninde sonunda olucaklar kacisimiz yok malesef