bol bol emzirin emzirmiyorsanız bol bol besleyin ki kurumasın boğazları , ben ayaklarının altına sarımsağı beklettiğini hakiki zeytinyağını sürüyordum. öksürüğe ve ateşe iyi geliyordu, ama sürekli yenileyin üzerine çorap giydirin. tabi her bebeğe etki etmiyor ama denemekte fayda var.