Ceyloo0625 aynıyız ben de oğlum 1 yaşına girdiğinde hamile olduğumu öğrendim şimdi 14 haftalık oldu. Ağlamamaya çalıştım üzülmemeye çalıştım sonuçta oğlum evladımsa karnımdaki de evladım ağzımdan yanlış bi kelime çıkar da sınanırım diye kendi kendime yorum bile yapmadım alışana kadar 😃 şimdi alıştım oğlum bazen huysuzlaşınca oturup kara kara düşünüyorum şimdi bunun yanına bi bebe daha ekle nasıl başa çıkacaksın diye ama kaldıramayacak olsaydım mevlam vermezdi diyorum. Bi süre çok zorlanıcaz ama sonrasında çok rahatlicaz öyle düşünün. Başka zaman olsaydı yine zor olacaktı birinin okulu birinin bakımı vs. Gibi. Vakti buymuş demekki. Siz de zamanla alışırsınız inşallah hayırlı olsun şimdiden sağlıcakla kucağınıza alın 🌸