Bebeğim daha yeni bir yaşını tamamladı . İki gün önce hamile olduğumu öğrendim. Çok depresyondayim. İşin içinden cikamiyorum. Geri çekilme ile korunuyoduk güya. Of valla of. İlk bebegimde çok zorlu bir süreç geçirmedim rahattım ama şuan ona haksızlık etmiş gibi hissediyorum onunla ilgilenememekten korkuyorummmm :((