Zehra2205 Duygu3737 kilo alımı iyiyse dokunmayın uyusun uykuyada ihtiyaçları var. Sizde uyuyup dinlenin İlerde atak dönemlerinde arıycaksınız bu günleri ☺️
Duygu3737 Zehra2205 ilk aylar kilo alımı cok azdı mamayı da 30 cc veriyordum ben doktor mamanın dozunu arttır dedi bakalım bu ay nasıl nasıl kilosu
unal4195 seboss35 aynı öyle valla sürekli emdiği içinde süt kalıyor mu muamma resmen memeyle dolanıyor aynı zamanda emzik vermişim iyiki ona rağmen böyleyiz
Gmzent unal4195 bizde de tam tersi 2 ay 10 günlük bebeğim gündüz en fazla yarım saatlik uykular nadir 2 saat falan uyuması ama gece gayet güzel uyuyor acıkınca uyanıyor içip tekrar uyuyor çok uyandırmadan yapmaya çalışıyorum ki herşeyi loş ışıkta konuşmadan çünkü ayılınca uyutması zorluyor bu arada sizin bebekler nasıl uyuyor sallıyor musunuz durum ne acaba?
Aluskus Gmzent benim kızım da böyle yetişkin gibi gündüz sürekli uyanık nadiren 1sa15dk falan uyur.30-35 dk uyuyor gece 12 gibi bayılıyor sabah 6ya kadar. Bir yandan gece uykusu aldığımıza seviniyorum bir yandan az uyuyor ben de yoruluyorum diye üzülüyorum
unal4195 Gmzent kokunla uyuyor kucağa alıştı emzirip gazı çıkartıp emziğini ağzına beryorum kucağıma alıyorum uyuyor başka türlü uykuyu kabul etmiyor sallamaya da alıştırmadım beşiği felan da kabul etmedi yatakta uyumak istiyor çok zor işim🤣
seboss35 @Duygu3737 evet emzik kullanıyorum ama tam doymadığı için emziği emiyor sonra sinirlenip ağlayıp atıyor
Elif_61a 2 ayından sonra gece uykularında kendisi acıkınca uyanır zaten büyümeye başladığı için uyku kalitesi açısından gece sürekli uyandırıp 2 3 saatte bir beslemene gerek duymuyor doktorlar ve uzmanlar. Ve 4-5 saat uyanmadan uyuyabilme dönemleri artık
Sinembaysak Duygu3737 bende sanıyorum sorun bizde herkeste aynıymıs daha saat kaç oldu uyuycaz ilkindiye kadar yataktan cıkamıyoruz resmen gün yüzü göremez olduk bebişle😅(bu arada 2 bucuk aylıgız)
_Goktugunannesi__ Duygu3737 Bebeğim 3 aylık olana kadar saat başı kalkıyordu şuan 4 aylık son 1 aydır 2 3 oldu hatta dün gece 12 de uyuyup sabah 5 te kalktı uyandırmadım hiç acıktığı için kalkmıştı
Thedespott Duygu3737 2 aydan sınra kilo alımı yeterli ise uyandırmayın diyor doktorlar uyku da gelişimi için gerekli benim çocuğum 7-8 saat deliksiz uyurdu şimdi 4. Ay atağındayız o günlere geri dönmek istiyorum yarım saatte bir kalkıyor uykuya dalamıyor yani canım sen de güzelce dinlen bebiş de mışıl mışıl uyusun 6 saati geçiyorsa uykusu rüya beslemesi yapabilirsin
Aysegularici Thedespott ayy aynen ya ne atakmis gece uyuyan çocuk uyumaz oldu uykusu var ağlıyor sallıyorum dalamiyor kaldırıyorum gene ağlıyor herşeye agliyor
Busra986532 Duygu3737 geceleri uyandırmayın kilo alımı iyiyse benim bebeğimde 2 ay 22 günlük oldu. Dr sordum bırak kendi uyansın dedi. 1 aydır bazen 5 saati buldupu oluyır ama genel olarak gece 2-3 defa emziriyorum ve tek göğüsten az. Kilo alımımız güzel sarılığımız yok
Gunes789 Duygu3737 1aydan sonra bebeği uyandırmaya gerek yok bu konuda doktorlarn videolarında var youtubeda