Duygu3737 yani bizim sarilik riskimiz hic yoktu ortalama 25. günden beri uyandirmiyorum. Gunduzleri max 2 saatin sonunda kendisi uyaniyor gece 4 saat kadar uyuyoe mamada veriyordum ama şuan 47 günlük ve soj 15 gundur sadece 300 gr almis hemde mama ve meme seklinde gittigimiz halde. Cunku yanlismis megersem banada doktor otlr uyandirmis elleme falan dedi ne bileyim sarilik riskide olmayinca mamada aliyosa nasilsa buradakilerde ellesme uyusun uykuda cok lazim dediler ama maalesef 15 gunde 300 gr epey az 47 günlük icin.
Suanda 2 saatte bir meme veriyorum, memeden 1 saat sonra mama veriyorum bu sekilde her 3 saatte bir meme+mama vermis oluyorum bakalim 2 ay kontrolünde durum ne olacak cok üzüldüm vallahi
Mamayi ben günde 2 kez veriyordum sadece
Bir öglen birde gece seklinde ama yanlis dedi doktor