Ya 27 aylık olduk . aşırı derecede kolik bir bebekti araba,kucak, ayakta,carsafta sallamak yemin ederim bıktım bıktım bıktım camdan atacam kendimi artık .sallarken yüz üstü atlar kalkar oturur zaten beni sürekli son gücüyle tekmeler bıktım .çok denedim her türlü uyutmayi asla ama asla uyumaz yırtar kendini ağlamaktan