Dfnsmom Açıkçası demir kullanmaya başladıktan bebeğimle bir pişik oluşumu oldu ama doktor demirden olur falan demedi acaba omu pişik yaptı diye düşündüm bende
Defnem22 Dfnsmom treelife Demir damlası 100 ml - biz 6 aylıktan beri günde 1.5 ml kullanıyoruz çok şükür Demir değerimiz çok iyi Şuan 9 aylığız
11Hilal11 Dfnsmom 4 ayliktan beri kullaniyordum su an 16 ay 19 gunluk hemen hemen 2 aydir kullanmıyorum asiri kabizlik yaptigindan biraktim 2 ay oncesine kadar bi sıkıntı yasamamistim hic
Mirzaam Sareberfin o zaman bestiron damlayı kullanın . Bazı bebekler her damlayı kabul etmıyor . Bız daha önce ferrum kullanıyorduk . Bebegım prematüre olduğu için doktor erken başlattı. Ferrum damla da benim oğlum kusuyordu . Doktor değiştirdi sideferi verdi . Kusmuyor artık