iremnaz88 yok cnm estağfurullah öyle şey olurmu sadece her annenin yorumunu bakış açısını sorup öğrenmek istiyorsun bunda atarlancak terslencek bi durum yok bence ben sadece fikrimi söyledim sonuçta burası fikirlerimizi önerilerimizi paylaşacağımız bi proğram yani kuzenlerim den de çok şahit oldum çocuk tv ye telefona çok alıştırdılar 8 yaşına geldi hala iletişim konusunda zayıf hani cümlelerini tam kuramıyor çünkü annesi hiç önüne geçmedi belirli saatlerde verse eyvallah ama tüm gün tablet tv başka bişi yok bide hep İngilizce videolar izlediği için Türkçeyi yeni kavrıyor doktora bile götürdüler bu konu için doktor biraz kızdı onlara haliyle haklıda yani çocuğunla kendinle bağ değilde tabletle tv yle bağ kurdurmuşun dedi tabiki iletişimi olmaz dedi kendi oğlumda gördüm onu hani ismine tepkisiz kalmayı benimle bakış açısı olmamasını oynamamasını yasakladım aslında hepimiz burda birçoğumuz diyelim onu bunu yapmıyorum diyor ama halbüki yapıyor sadece karşı tarafı kendi gibi yapmaya çalışıyor onun kafasına gitmeyince ters tepki verip ezmek istiyor