iremnaz88 siz burada istediğiniz konuyu açmakta veya yazmakta özgürseniz, isteyende yorum yapar. Karşıt fikir veya yorumları linç olarak algılamak nasıl bir mantıksızlık?
Ayrıca açmazsanız izlemez. Açarsanız izler. Ne sorduğunuz belli, ne yazdığınız. Siz yanında değil misiniz? Yalnız olarak belirtmeniz de saçma. Ev işi diye delirip, çocukla ilgilenmeyi ihmal edip, bebekleri televizyon manyağı yapıyorsunuz. Sonra vay linçlemeyin. Oldu.