bebegim86 Tıka basa beslemek yerine az az sık sık besledim. Reflü yatağı kullandım. (5,5 aylık hala kullanıyorum doktor önerisi bu yönde 6. Ay dahil kullanınn dedi.) Mideye baskınyapmadan kucakta tutuyorum. Çok tokken bedensel egzersiz vs yapmıyor, kahkaha atacağı şekilde güldürmüyorum. Aslında çok yapacak birşey yok söylenenler dışında. Ben sırf bu sebeple korkup 5,5 aylık hala tek bırakıp uykusunda vs iş yapmıyorum başka odada. Ek gıda dönemi biraz daha az sulu beslenecek ve reflü olayı bitecek diye umuyorum. Mide kapakçıkları henüz gelişmediği için kendi kusmuğunda boğulmaması adına devamlı takip ettim. Korkmayın ama hep gözünüz üzerinde olsun. Kendilerini kurtarıp kafalarını yan çevirip kusuyorlar (boğulmadan) ama sürekli fışkırır tarzda ise doktor görmeli. Nadiren olması normal bebeğim de oluyordu. Diğer türlüsünü İhmal etmeyin.