Angelss12 benim oğluşumda 6 ay 18 günlük çok şükür 🙏🧿💙 çalışan anneyim işe gitmeden önce saat 6 gibi emziriyorum, uyandığında da kahvaltıda 1 yumurta sarısı, 2 çk labne, biraz lor peyniri, bir elma dilimi avokado yiyor. Öğlenleri yapmış olduğum bebe bisküvisini bakıcımız ılık su ile ezip veriyor. Akşamları bize yapmış olduğum yemeklerden ara ara tattırıyorum. Yatmadan önce armut veya elma yediriyorum. Ayrıca mama da emiyoruz 🙄 yemeyi seven bir bebito, ancak yoğurdu kesinlikle yemiyor