Deletedmom_45 iPhone alacaksan en son modeli almak her zaman daha mantıklı. Bana hediye geldi ben normalde hayatta Apple’a bulaşmazdım ama , 14pro kullanıyorum iyi telefon. Bu kadar pahalı telefonu ne kadar uzun kullanırsan o kadar iyi. Bu sebeple illa iPhone’sa bence çıkabileceğin son modele kadar çık