_prensesannesiyim bazı erkekler var böyle telefona para vermez bizim bi tanıdık da ayda 40 bin kazanıyor ama eşi çok istediği halde iphone almıyor senelerdir. ama iPhone para vermek bi nevi yatırım gibi bir şey yani satmak istersen ana paranı bile çıkarıyorsun .
Bu arada postun sahibine cevap vereyim ben 11 pro max kullanıyordum çok güzeldi çok memnundum eşim 13 pro max aldı bana onu da beğeniyorum ama hiçbir fark yok bence. Hatta kendine 14 pro max aldı sadece kamerası bi tık büyük emin ol hiçbir farkı yok sıkı iPhone takipçilerinden başka kimse anlamaz bence 11 mi 12 mi 13 mü 14 mü kimse bilmez bence