-_-hUysUzvetatlikadin Sevgilimmmmmmm hayda sen yazınca yazdım ama silindi olayı görmedim faiz olmasın o
Lidya-t Faizleri siliniyor ana parayı ödeyecekler bir zahmet silinmesin hepsi biz ödedik haksızlık olur yani
Khaleesiii Sevgilimmmmmmm faizleri silinecekmiş ana para ödenecek. Ama şuan henüz yürürlüğe girmedi sanırım daha düşmemiş faizler yakın zamanda düşer.
Tatlisannee OglumAlp tekrar bakın ben de ilk baktığımda borç 0 gözüküyordu sonra baktım 13bin olmuş 😁
Veragillerden Tatlisannee Yeniden giriş yapın. Telefondan girince benim de böyle görünüyordu ama bilgisayardan girince borcum gözüktü.
OglumAlp Tatlisannee e devletten baktım sıfır rakamı yok Hiç bir şey görünmüyor garip 🙄 Bi daha bakim
OglumAlp Tatlisannee şimdi vergi dairesinden baktım Toplam borç kısmına tıklayınca tüm borç duruyor 🫣 Vadesi gelmemiş olan kısımda 0 rakamı var Öyle bakıyor olabilirsin