Emumi arkadasımda aynı sizin gibiydi birde sezeryan olmuşdu ilk gebelıgını ve bu kadar erken olması tehlıkelıydı ogrendıgınde cok agladı ailevi sorunlarıda vardı ustelık ailesinden kimsede yok yanında maddi sıkıntıları cokdu biz arkadaşız ama evlerimiz uzak benimde bebegım kucuk heran birbirimize kosamıyoruz neyse cok agladı ama Allah’a sıgındı bizde dua ettik onun İcin suan 2. Bebegı 2 aylık oldu bile Bi sekılde nasibinıde verdi zorlandıgı cok oluyor hıc yardımcısına yok ama evlat sevgisi onu ayakda tutuyor yani emin ol evlat sevgisiyle asamıyacagın Bı gucluk olmıcak ve ben suan onu sanslı buluyorum ıkısınıde birden buyutup bitecek ben daha 2. Olsamı olmasamı arası uzun olsun ee tam rahata ercegım zaman tekrar uykusuz geceler erken olsa zorluk olacak diye kendimi yiyip bitiyorum sonra aman yeter diyorum sonra kucuk bebek ozleıdm diyorum bunları dusunmekde zor kddkdkdj