GamzeSultan ilk baslarda zor olur tabi ama ilerde ikisinide büyütmüs oluruz allahin izniyle, diger turlu araya zaman girincede zor oluyor tekrar basa sarmak diyorlar, bizim yasimizda ilerlemis olacak suan daha genciz daha kolay üstesinden geliriz diye düşünüyorum