Cigdem28-meteKol Her bebeğin kilosu kendine hastır çok kafanıza takmayın benim bebeğim de 4 aylık 7 kilo 300 gr falan doktor 1 ay önden gidiyor kilosu dedi benim de sütüm yetmiyor meme+mama veriyorum ama ben şöyle yapıyorum gerçekten aç olduğunu sütümün yetmediğini hissettiğimde veriyorum ve günde 2 kereden fazla asla vermiyorum. Gece yatarken mutlaka veriyorum ama öğlenleri bazen veriyorum bazen vermiyorum açlığına bağlı bunu da uykusundan anlıyorum açsa gerçekten çok uzun uzadıya uyuyamıyor hep şekerleme tarzı kısa uykular yapıyor. Başlarda mamayı bende çoğaltmıştım doktorumuz sen mamayı çoğaltırsan sütün daha çok azalır dedi. Mamayı azaltarak bırakmayı dene dedi. Ben de bu kadar azaltabildim. En son gittiğimde mamaya devam mı diye sordu 10-15 gün falan mamayı kestik dedim gerçekten de kesmiştik ama artık geceleri uyuyamaz olmuştu. Meğersem açlıktanmış kıyamam o günden sonra gece mamalarına tekrar başladım doktorum da gece manası hariç çok vermemeye gayret et Çünkü kilosu gayet yerinde dedi ben de öyle yapıyorum sana da fikir olsun birden azaltma ama yavaş yavaş azaltarak onu buna alıştırabilirsin. Ben 90 cc üstü asla vermiyorum öğlenleri de 60 cc en fazla. Çünkü anne sütü de alıyorlar sütümüz Az olabilir ama sonuçta içiyorlar mideye ekstra giden bir şey var yani . Siz dediğimi bi deneyin isterseniz. Ama doktorunuza da sorun tabi. Bırakamasanız da azaltabilirsiniz. Doktor kilosu normal derse de devam edersiniz ama yine de siz mamaya ağırlık vermemeye özen gösterin zaten anlarsınız açlıktan mı yoksa alışkanlıktan mı istediğini ☺️