Cigdem28-meteKol Merhaba anneler Bebeğim 3,5 aylık kilosu 8200 şuan boy 64 cm doğum kilosu 3650 ağırlık mama + anne sütü (meme reddi yaşadığım için sağarak veriyorum ) çokmu fazla sizce obezite olur diye korkuyorum 😢
aydangok Cigdem28-meteKol neden mama alıyor? Kilosu epey iyi. Sütünüz yetiyorsa ekstra vermeye gerek yok fazlası zarar.
thecamellia Cigdem28-meteKol kilosu baya iyi doktorunuza bi danışın derim sütünüz yetiyor demekki mamaya gerek kalmaz belki
Cigdem28-meteKol Dondurmalikahve değişiyor mama miktarı açlık durumuna göre max 120 minimum 60 ml 2-3 saate bir içiyor. Açlığı bide gelemiyor acıkınca içene kadar ağlıyor.Doğdugundan beri böyle son 1 bucuk aydır mama+anne sütü gidiyorum
ArasAsya17 Cigdem28-meteKol Bende 125 cl veriyorum mamayı bebelac nutrıca kullanıyorum şu an 125 ten aşağı vermiyorum o bile bitince oğlum çok ağlıyo arkasından versem bir o kadar daha yer sanki
Cigdem28-meteKol ArasAsya17 boyu uzun baktığında kilolu görünmüyor Ama bir tartayım dedim 8200 görünce korktum.daha 3,5 aylıkbenim oğlum.Sizin beneğinde kilosu varmıs
Cigdem28-meteKol Dondurmalikahve geceleri anne sütü içiyor uykuluyken meme reddi yapmıyor anne sütü gündüzleri toplam 180 civarında çıkıyor.
Dondurmalikahve Cigdem28-meteKol Boyu ne kadar acaba 🙂 doktorunuz mama miktarını azaltabilir belki, belki de genetiktir.
ArasAsya17 Cigdem28-meteKol Evet oğlumda öyle. 63 cm boyu normal dedi ama bılmıyorum bende meme mama gidiyorum ama çoğunluk anne sütü mama nadir kullanıyorum sütümün yetmediğini düşündüğümde.
Cigdem28-meteKol Dondurmalikahve boyu 64 cm eşimde bende bebekken kiloluymusuz ikimizde annelerimizi emmemişiz mama ile büyümüşüz mesela
Kuzeymomss Cigdem28-meteKol oğlum 3490 gram doğdu, 6 aylıkken sağlık ocağında kıyafetleri ile tarttılar 7775 gram çıktı. Bence mamayı azaltın, tabi en iyisini doktorunuz bilir ama mama meme giden biri için ve 3.5 aylık bebek için fazla bir kilo bence
Cigdem28-meteKol ArasAsya17 benimkide öyle açken susmuyor ağlıyor .Bende hıpp kullanıyorum. Günde en az 60 max 120 veriyprum bende