AnnaKarenina_ mutfak çöpüne ne atılır ki zaten. Tezgah üstü küçük bir çöp kovam var. Hep poşetli. Günlük poşeti değişir. Yemek yapınca sebze meyve kabukları ya da dolapta kalan şeyleri döküyorum çay artığını döküyorum. Zaten yediğimiz şeylerin nesinden tiksineyim. Çayın bazen suyu akarsa çamaşır suyuyla mutfak lavabosunda yıkayıp hemen kurulayıp poşetini geçiriyorum. Banyo ve tuvalette çöp kovalarım ayrı. Bebek bezi kovam ayrı. Her yerin kovası olduğu yerin lavabosunda yıkanır tekrar poşetlenir. Bunda linçkenecek bir şey yok her evin düzeni farklıdır yeme içme çöp olayı farklıdır. Ben mutfaktaki çöpe tutup bebek bezi atmam ama atana da niye attın demem