NuruKelam yani cop kovam büyük lavaboya sığmaz ki nasil yikayabilirim lavaboda, zaten kirli bile olmuyor dışı tozlaniyor onu da dusun altinda sungerle yıkıyorum. Simdi lavaboda yikanmasi tuhaf değilken banyoda yıkanması neden tuhaf olsun. Yediğimizi içtiğimiz derken tabak bardak gibi şeylerden bahsediyorum. Meyveleri sebzeleri de leğenle lavaboda yıkarım. Ama benim degisik takintilarim vardir mesela duştan cikarken kolum dusun kapısına çarparsa kolumu yıkarım. Banyo lavabosonun kenarına elim değerse elimi yıkarım gibi.