rua_da_senhora_das_verdades Semanur0 bebeklerde çişini tutar çünkü. Ve çiş yapmak için uyanırlar. Sadece mesaneleri daha küçük olduğu için kısa olur süresi. Eğer bebeğiniz gece sık uyanmıyorsa emmek için normaldir.
Semanur0 rua_da_senhora_das_verdades sık değil ben uyanmasam uyanmıyor emmek için ben uyandırsamda 5 10 dk anca emiyor
Smnl Semanur0 gece beslemeye uyandığınızda altını acın , bazı bebekler altını kirletmeyi sevmiyor o yüzden yapmıyor olabilir benim kızımda öyleydi gece altını açardım bezi açıkken yapardı, gündüzleri de yapar yapmaz ağlardı hemen değiştirirdim.
merkursavascisi_06 Kızım 3aylık oluyo pazartesi günü. Bizim nerdeyse bir aydır geceler hiç çiş olmuyo. Gece beslenmesi de 6-7 saati buluyo ama gün içindeki çişli bez sayısı ve kilo alımı iyi olduğu içib sıkıntı yok dedi doktoru:) endişelenmeyin uyku esnasında çiş yapmaması çok normal. Gece de kendisi uyanana kadar kaldırmak zorunda değilsiniz kilo alımı iyiyse eğer😇
Semanur0 merkursavascisi_06 evet kilo alımı iyi gündüz bez sayısı dolu oluşuda çok şükür iyi sadece sabah kalktığımda çok boş olmuş oluyor
Yusufff-41 Semanur0 bizde erkek 3 ay 23 günlük aynıyız yeni başladı uyanınca yapıyor gün içinde sorun yok gece tutuyor bir haftadır böyle