Semanur0 Bebeğim gece uykusuna geçtiğinde emsede sabah bezi bom boş uyanıyor.. Uyandıktan sonraki ilk bezi dop dolu oluyor neden olduğunu bir türlü anlayamıyorum benimle aynı durumu yaşayan varmı acaba
ObirAnnnee Semanur0 Kac aylık? Bir zaman sonra normal olabiliyor cişlerini tutmayı öğreniyorlar. Birde cinsiyeti ne bebeğinizin.
sedaelif Semanur0 benim bebeğin de öyleydi o aylarda hatta uyurken yapmıyor ilerde kolay öğrenir tuvaleti diye düşünüyordum. Ama12. Aydan sonra geceleri çişe tekrardan başladı sabah kalkıyorum bezi dolmuş oluyor artık
Suheylacihan Bezin boş olması niye sorun olsun ki sabahında doluyorsa. Bence daha verimli uykuları oluyor. Sabah uyanır uyanmaz emiyor peşine yapıyoe ne yapacaksa.
NldTk Semanur0 benım bebeğimde 10,5 aylık bir ara hastalandı grip oldu öyle oldu bi kaç gün ve bi kaç kere daha aynı şekilde oldu doktor susuz kalmıstır diyor ama suda sütte cok içiyor muhtemelen tutuyorlar gece sabah yapıyorsa sıkıntı yoktur diye düşünüyorum
Sunshinemom Semanur0 daha cok kucukmuk doktora sorun mutlaka.çiş tutmayı falan bilmez daha bu yorumlara bakmayın doktorunuza sorun
Smnl Semanur0 gece beslemeye uyandığınızda altını acın , bazı bebekler altını kirletmeyi sevmiyor o yüzden yapmıyor olabilir benim kızımda öyleydi gece altını açardım bezi açıkken yapardı, gündüzleri de yapar yapmaz ağlardı hemen değiştirirdim.
Dyg1dyg Cok normal hıc korkmayın. Ben ılk ıldugunda cok korkmustum ama doktorumuz normal dedı. Zaten aabah uyanınca ılkmıs ciş yapmaları oluyoo. Sonrasında merak etmeyın o bezler dolu dolu uyancaklar
Yengecimben Semanur0 gece uyanıyor mu hic. Bebekler uyurken çiş yapmaz ki sabaha kadar uyanmıyorsa uyanınca yapıyodur
Semanur0 Yengecimben uyanmıyor ben kendim uyandırıyorum 3 saate bir zor la 5 10 dk emip geri uyuya kalıyor
Uykusuzkoala Semanur0 benim kizım da 47 günlük gece emiyor ama 5 dk emip uyuyakalıyor uyku sersemi iyi çekemiyorlar muhtemelen. O yüzden normal bence
Dyg1dyg Semanur0 bız artık kocaman olduk 19aylıgız. Bu cıs tutma olayını 2.ayında yapmaya baslamıstı. Internette de var yaz bak youtubeden ızle. Eger uykudan uyanınca yapıosa nıe korkasınkı. Sen yıne sor doktoruna tabı bende ılk oyle oldugunda cok korkmustum ama baktım uyanınca ılk ısı çiş yapmak olunca korku gecıo. Sızınkı kac aylık suan