Hazalks 1melek_annesiii bide şu zamanlar ağlayınca dikkat çeken bişey gosterince susuyorlar ağlamasıni düşünmüyorum da burnunu temizlerken bile kafasını zor tutuyoruz oynatır diye korkuyordum
guzelbebegimmmm Hazalks hiçbir şey olmuyor korkmayın. Doktorum özellikle söyledi iyiki 6. Ayında geldiniz diye. Büyüdükçe delmesi zorlaşıyormuş. Çocuklar izin vermiyormuş kulağıyla oynuyormuş vs. Benimki iltihap fln olmadı hiç
Naz_ve_annesi Hazalks 8 aylıkken eczanede deldirdim hiç ağlamadı büyüdükçe deldirmesi daha zor oluyor durmuyor çocuklar demişti eczacı. Zaten krem falan sürüyorlar uyuşuyor birşey hissetmiyor sadece tabancadan çıkan ses korkutuyor bebişleri
Sultangngr Hazalks yapmaz bence şuan biz günde 1 kere küpeyi çeviriyoruz kuşağına dokununca sakinleşiyor kıpırdamıyor bile