Yorgunannee_dd Aloaveraaaa bende dün deldirdim evde herhangi bir krem varsa sürün dedi bepantol olabilir dedi siz ne kullandınız acaba birde hergün mü sürmek gerekiyor
Aloaveraaaa Yorgunannee_dd krem kullanmadim ama yumuşak tutması için dediğiniz krem olabilir. Kuruyunca hafif kanama yapiyo
Yorgunannee_dd Hazalks 2.5 yaşındalar canım büyüdüler artık dahada deldirmezdim de bi an öyle oldu bittiye geldi
Sultangngr Hazalks sanmıyorum 1 hafta oldu hiç sıkıntı çekmedi yeğenim ben ne zaman kulaklarını bırakırsa deldiricem ama yeğenim hastaydı antibiyotik kullanıyordu o ara deldirdiler belki antibiyotik sayesinde de çabuk iyileşti ağrısı sızısı olmadı
Hazalks Sultangngr olabilir evet şanslı bebiş bizimki henüz kulakla oynamıyor ama şimdi öyle bişey varsa deldirirm oynamaya başlar çekerse sıkıntı 😞
Hazalks Yorgunannee_dd olacağı varmış demekki ben beğeniyorum bebek ve çocuklar da ama.iste korkuyorum da bişey olacak diye benimde aklımda yoktu küpe hediye gelince kafam karıştı 😂
mehmel54 Hazalks 7 aylıkken deldirdik doktorumuzun bilgisi dahilinde. 30 saniye ağladı sonrasında hiçbir sıkıntı olmadı zaten ilaçlı küpe takıyorlar. 1 ay kullandık kendi aldığımız küpelere geçtik onlarda da bir sıkıntı yaşamadık
Sultangngr Hazalks bencede eli kulağına gitmiyorsa deldirin 8 9 aydan sonra biraz daha aklı erdiği için sıkıntı oluyormuş çevremde yaşayanların söylediği bunlar
Hazalks Sultangngr sonradan eli kulagina gidermi diye korktum şuan yapmıyor hiç elini kulagina saçına vs götürmüyor sonradan yapar mı ki
Hazalks guzelbebegimmmm valla bende 6.ay da düşünüyorum bakalım korkuyorum bişey olacak diye ama istiyorum 😂
Tuchee Hazalks eczanede deldrdm canım annemle gtmistm annemle eczane de çalışan biri çene ve başını tuttu çok şükür siknti da olmadı sadece soğuk jel sıkılrken biraz ürküttü sonradan hissetmedi
Tuchee Ve kulak deldirdkten sonra küpeyi çıkartmadan canımı yakmadan krem surup küpeyi kendi kulağında döndurrusen yara olmaz canım hergun yap böle ki orası kurru kalmasn yara olmasın çok şükür yara olmadı biz böyle yaptık eczanedede uyarırlar zaten
Asiaz Doktorlar 2 yaş öncesi önermiyor Enfeksiyon kapma riski oluştuğu için, tabiki risk almak ailenin kararı, kuzenim 7 yaşında polis olmaya karar verip kulak deliği kapansın diye hiç küpe takmadı şuan 20 yaşında sınavlara hazırlanıyor
Minikmucizemmmmmm Bizde tam 1 ay önce deldirdiik suan 22 aylık bu zamana kadar bizimkide kulaklarını cok çekiştiriyor du bu sebeple korkuyordum ya deldirince çeker kulagına zarar verirse yada enfeksiyon falan kapar delik yara olursa dıye ama cok şükür ki hiç yara olmadı 2 saniye agladı ve küpe takılalı eli hiç kulagına gıtmıyor küpelerin nerde diye sorunca kulagını gösteriyor ve biz eczanede degıl kuyumcuda deldirdiik
Hazalks 1melek_annesiii bide şu zamanlar ağlayınca dikkat çeken bişey gosterince susuyorlar ağlamasıni düşünmüyorum da burnunu temizlerken bile kafasını zor tutuyoruz oynatır diye korkuyordum
Sultangngr Hazalks yapmaz bence şuan biz günde 1 kere küpeyi çeviriyoruz kuşağına dokununca sakinleşiyor kıpırdamıyor bile
guzelbebegimmmm Hazalks hiçbir şey olmuyor korkmayın. Doktorum özellikle söyledi iyiki 6. Ayında geldiniz diye. Büyüdükçe delmesi zorlaşıyormuş. Çocuklar izin vermiyormuş kulağıyla oynuyormuş vs. Benimki iltihap fln olmadı hiç