Adamelis12 Minnakbebeannesi maalesef oyle 😒 çok zor geçiyor tek umudum büyüdükçe biraz daha azalması 🙏
Minnakbebeannesi parliament okadar dogruki tum gun hic aglamayan bebegi olanlar sanki bizi kimse bebek bakmiyormu olarak yargiliyorlar..sizin ve bebisiniz adina cok mutlu oldum🥰umarim bizde kizimla boyle guzel gunler yasariz❤️umut oldunuz..