Minnakbebeannesi böyle devam etmeyecek sakın ümitsizliğe kapılma benim bebeğimde aynısıydı hatta aylarca meme reddi yaşadım üstüne hep derler ya 3. Ayı bi çıksın biraz düzeliyor ek gıdaya geçince biraz daha ben yaşına girdiğinde gerçekten nefes aldım yaşadığımı anladım şu an 17 aylık oldu çok şükür aşırı uslu tatlı bi kız çocukluğuna yol almaya başladık anneliğin en güzel zamanlarına geldim bile kendimce. Hatta bi kaç aydır ben uyurken beni izler severken buluyorum uyansa bile beni uyandırmaya kıyamıyor sanırım. Ne günlerden ne günlere geldim çok şükür. Sende sabret demesi çok zor ama sabret ve şu anki haline şükredip gün say, günü en vicdanına sinecek şekilde bitirmeye bak zaman geçtikçe farkedeceksin eski huysuz bebeğin hergün biraz daha düzelecek sakinleşecek ve sakın sen sızlandığında seni kötü anne hissettirecek hiç bir anneyle konuşma onlar seni anlamıyor kendi başından beri uslu çocuklarıyla yaşadıkları uyumlu hayatın anlamazlığıyla seni kötü anne ilan ediyorlar herkesin bebeği aynı değil onlar bunu anlamaz en fazla anlamış gibi yaparlar.