Zeynep2929 35 haftada doğum yaptım 10 gün kadar kaldık hastanede anne sütü alamadı benim sütüm tam anlamıyla gelmedi mama ile beslendi bı sure sarılık da çok yüksekti hastaneden çıkınca toparlayabilmistik ama her şer de vardır bı hayir 10 gün bebeğim kuvezde yatarken benim de dikişlerin iyilesmisti hastaneden sonra tam anlamıyla ilgilenebilmistim evladima