Postu görünce kayıtsız kalamadım 32haftada 2kg doğum yaptım 22 gün küvözde kaldı kızım. Günler geceler hiç geçmedi bağıra çağıra ağlayıp kendimi susturuyordum sütüm kesilmesin diye. Seni çok iyi anlıyorum ama inan o karar küçükler o kadar teferruatlı bakıma ihtiyaçları var ki şuan orada çok iyi bakılıyorlar. İnşallah kısa sürede toparlayacak ve kavuşacaksınız hemde ne kavuşma ♥️ biz şuan 7 aylık olduk tam bir yaramaz hiç dibimden ayrılmıyo çok düşkün oluyorlar merak etme öyle bir geçiyoe ki günler şaşırıyor insan :) sütünü sağ, dinlen, uyu.. sonrasında bunlara çok ihtiyacın olacak ve hep güzel düşün. Bebeğin seni hissediyor ve anlıyor. Aranızda inanılmaz bir bağ var ve çok az kaldı inan bana güzel anne.. sonrası çok güzel olacak yeterki sağlığı yerinde olsun, Allahım sizi tez vakitte kavuştursun 🌸