birminikbebekannesi ikra_19 benim bebeğim anne sütü almadı biz hep mama kullandık 5 günde bitiyordu açtığımız mama ama evet 1 ayda tüketilmesi lazım bir de kuru nemsiz ortamda tutun mamayı nukun anne göğüs ucu uyumlu antikolik biberonu var onu kullanın bir de
ikra_19 birminikbebekannesi birminikbebekannesi buzdolabında saklanabilir mi biborunuda deniycem teşekkür ederim
SNA-20-07-22 BEN Bİ ÖĞLEN Bİ AKŞAM YATARKEN VERİYORUM BUNLARIN ARASINDA EĞER DURMASSA VERİYORUM MAMAYI GERİSİ ANNE SÜTÜ🤒
Antep27 Bebeğim 1 ay 28 günlük ne gündüz ne gece uyuyor bitik durumdayım gazını çıkarıyor mama alıyor sadece bir çözümünüz varmı böyle olupta duzelen
birminikbebekannesi Antep27 Ben sma kullandım kilo almıyordu bebelac gold al dediler aldım 1 kere verdim bebeğim hepsini geri kustu birdaha da vermedim sma devam ettim 1 ay daha sonra doktor tavsiyesiyle evolvia başladım