Lkjhgfdsa sizinle daha fazla muhattab olmayacağım. Şiddetin ne şakası olur ne komikliği. Benim evladıma şakayla karışık bile deseler o kişiye mesafe koyarım diyip kendi fikrimi belirttim. Ama siz anca arkadaşınızın burda dedikodusunu yaparsınız. Madem arkadaşınıza sonsuz güveniyorsunuz neden post açıyorsunuz? Gerçekten komik. Daha fazla yazmayın iyi günler