Momdyg kesinlikle yaptirmalisin. Biz ikinci dozu da yaptırdık şuan 6. Ayında 3 . Doz yapilicak şöyleki rota virüs çocuklarda salgın gibi ve bitmiyor sudan , yiyeceklerden ve bir sürü şeyden bulaşıyor ve çok kötü oluyorlar ishal kusma buda vücutta su kaybına neden oluyor. Hastanelik olup serumla yatış yapiyorlar çocuğa. Kardesimden biliyorum o küçükken böyle bişey olmustu o zamanlar bilmiyorduk tabiki sonradan öğrendim ve onun o halini görünce kendi coxuguma yaptırdım inşaallah sıkıntı çekmezler. Kardeşim o dönem suzulmustu resmen 🥹