Momdyg 4 yıl çocuk dr yanında çalışmış biri olarak söyliyim tamam bütçe meselesi ama gerekirse boğazınızdan gezmenizden kısın ama yine de yaptırın ilk çocuğumda olmadı buna da yaptırmıcam deyip bir ay sonra rotavirüs enf geçiren bebeğiyle annesi bir hafta devlet hastanesinde yattı çocukta sıvı kaybından dolayı damar büzüşmesi oluştuğu için açılan her damar yolu patlamış en sonunda delik deşik olan öocuğun ayak üzerinden damar yolu açıp tedavi etmişler kadın ağlaya ağlaya geldi ki menenjit ve rotavirüs aşılarına devlet bütçe ayırmadığı için ücretsiz yapılmıyor devlet takviminde olan aşılar ücretsiz olduğu için kimse gereksiz yaptırmayalım tedavisi var demiyor bence yaptırın