Bence iştah açıcı şurup kullanma ileride bebek için sıkıntı oluyor. Yani araştırılmış bir şey var mı bilmiyorum ama etrafımda kim bebeğine iştah açıcı şurup kullandıysa ileride çocukta obezitenin önüne geçemedi. Onun yerine sen sütünü yağlandıracak şeyler tüket. Laak diye bir damla var, alkolsüz malt içeceği var. Onları tüketebilirsin. Sütünü arttırmada yardımcı olacaktır. Doğal istiyorsan bol sıvı tüketip, rezene, papatya çayı ve tahin pekmezi bir dene derim. Yine de bir doktora sorman daha hayırlı olabilir.