Kızlar bende ehliyet almak istedim ama malum bebek öldü diye alamadım eşimde hevesimi görünce o gün gitmiş araba oyunu olur ya işte direksiyonu pedalı vitesi oyun konsolu almış bebek uyudukca sürüyorum sizce böyle de öğrenebilirmiyim en azından bebek büyüyünce gidip ehliyetimi alırken zorlanmam diye düşünüyorum,hem çok korkuyorum hem de bakıyorum hiç bı becerisi olmayan arkadaşlar bile sürüyor zoruma gidiyor