AlyaDuru_ve_Annesi araba manuelse vitesi düşürmen lazim bos yokuslarda pratik yap yokusu birinci viteste cikmaya calis ilk sonra ikiyle cikmayi dene yokusun dikligine gore degisir cikma vitesi. Yokusa girerken belli bir hizda olman gerekiyor yavas girersen araba devirden düşer vitesi hemen degistirmen gerekir, ben yokusa girmeden vitesi düşürüp normal hizda girip ortalarda bir vites daha düşürüp gaza basip çıkıyordum sorun olmuyordu. Yokusu cikamayinca geri vitese tak asagi in tekrar dene ben oyle yapiyodum. Yokuslu yerde durduysan, arkanda araba varsa veya trafik ışığı olan yerde yokus varsa el freni ile kalk mutlaka. Simdiki arabam otomatik neyseki hic uğraşmıyorum. Otomatik araba daha iyi arabayla ugrasacagina trafikle etrafla ilgilenmek daha iyi oluyor…