AyseninAnnesiiii en son kontrolünde kan değerleri ile ilgili herhangi bir sıkıntı yoktu gene de iştah şurubu vs.verdi ama bizimki ağzına sürmedi. Kokusundan tiksindi. Damla içse yediğini de kustu geri onun yüzünden. Öyle ilacın gereği yok dedim ben de valla.. yeni kontrolü aralikta. Bakalım ne diyecekler