Kızlar artık gerçekten yıldım çocuğumu baska sebeplerden ne zaman doktora götürsem hastalığıyla ilgilenmeden hep kilosuyla ilgileniyorlar kilo boyla ilgilenen doktorumuz normal gittiğini söylüyor %30 persentil aralıgında evet zayıf ama yemiyor napabilirim çocuk hemotoloji polikinligi zayıflığı neye bağlı diye 7 tüp kandı her seyine baktı metabolizma vs sorun yok genetik veya iştahsız çocuk dedi iki gün önce baska bi sebepten doktora götürdüm götürdüğüm sebepten çok kilosuyla ilgilendi çocuk endokrine götür araştırılsın dedi zaten arastırıldı yani çocuğum ve ben çok yıprandık kan aldırmaktan sürekli götürmeyi düşünmüyorum. Bebeğim 2650 dogdu suan 8500 kilosu hiç mi bu kiloda bebeği olan yok dünyada bitek benim kimi böyle yıldım artık 🥲🥲