Nesegck ya öylede yapıyorum bazen yiyor bezen yemiyor birde doktor bi öğün mama bir öğün anne sütü ver dddi öyle olunca biberona daha çok alıştılar gibi 15 gündür öyle devam ediyoruz böyle olursa beni bırakacaklar gibi çocuklar kilo alacak diye beni bıraksınlar istemiyorum şimdi emzirme danışmanı ile görüştüm bakalım