İkizlerim 3 aylık oldular geçen ayda bu ayda 550 gr aldılar 2100-2500 doğum ağırlıkları. Ben hem emzirme (15-20 dk tek göğüs) ardından ancak 60 cc veriyordum 3-4 saatte bir . Doktorumuz çok az dedi bu ay bi emzirme diğer emzirme sırası geldiğinde emzirme sadece mama ver dedi 90-120cc içmesi lazım diyor 100 cc içtiler şimdilik . Siz neler yapıyorsunuz sütümden mi kaynaklı acaba ? Yoksa mamadan mı ?