Mavininbiri aayysee1 Yok hayır tek seferlik değil herkes icin aynı mı bilmiyorum ama benim tek seferlik değil
Antep27 denizkabugu18 hayır cnm pttden değil internet araştır bir sigortaya belediyeye filan gidiceksiniz galiba bende bilmiyorum eşim yapmıştı bebeğin kimliğini çıkartmaya gittiğinde ordakiler yonlendirmislerdi
Neslihan5241 Ben 3 cü oglumda da aldım 600 TL süt parasida 112 TL mi ne almıştım 2015 senesinde ikinci oğlumda 90 TL almıştım o neydi tam bilmiyorum ama ilk oğlumda almadım. 4 cu oglumdada 600 TL mi ne yaticakmis bildim kadarıyla.
gocebebirbayan Neslihan5241 kimlere veriliyor. Eşim askeri personel. Çocuk parası alıyoruz ama süt parası verilir mi
Neslihan5241 Deletedmom_100 çocuk parası kimliğini çıkartmaya giderken eşime soylemisler eşimde başvuru yapmış Aralık sonu yatar demişler.benim 4 cu çocuğum olduğu için 600 TL bundan 7 sene önce doğum yaptım yine 2015 te 600 TL almıştım yine çocuk başına veriyor devlet
Guler123_ Neslihan5241 kişinin sigortali olması şart mı eşim kimlik çıkarırken başvuru yaptı hatta ödeme de oldu ama parayı çekmiyor hep bı bahane buluyor ben kendi adıma nasıl yapabilirim e devletten başvuru yapıyorum sandık üyeliğiniz yok diyor nasıl başvuru yapıcam
Neslihan5241 Guler123_ size yatıyor zaten eşim benim adıma yaticani söyledi eşim sigortalı calisan zaten ama Aralık sonu yaticak bakalım benimkiside