Dogumdan sonra süt parası alan var mı ben almaya gittim eşimin alması gerekiyormuş eşim müracaat etmesi lazımmış ama ben eşimle ayrıyım 7 günlük tü oğlumu gördü daha görmedi bende ihtiyaçım için almak istedim Bi bez alsam yeter
eşimle ayrıyım desem verirler mi kızlar?