Seyturak Aysegularici evet çok nazik bi şekilde devamlı kontrol edin tabi doktorunuz demiştir zaten :)
Aysegularici Seyturak sadece kremi söyledi karıştır sur diye benim kız susmadan ağlayınca fazla dinlenemedim oda anlatmadı zaten kızın sesinden nasıl çıktık bilemedim
Lovecemre Benim kızım şuan 4 aylık kızımın da doğuştan yapışık. Bazen üzülüyorum neden bilmiyorum ama insan kafaya takıyor. Kesi yöntemi ile değil de krem kullanarak açılma ihtimali var mı sevgili anneler?
Aysegularici Lovecemre valla bilmiyorum kuzum ama kesi de değilde tam giremedim doktordan sadece elinde kerpetene benzer bı alet vardı ama napti göremedim
Seyturak Aysegularici ben vazelin kullandım sadece o rahatsız etmedi kızımı ilaçlı krem ya belki yakar belli miolur kolay değil ince deri orasıda. Dr kanda gelebilir korkmayın acımaz çok demişti
Aysegularici Seyturak ya korkuyorum da mikrop yada iltihap olur diye zeytin yağı da süren olmuş ama suremedim ben vazelin az bı degdireyim bakalım altını açınca