Ulkukrts biz de öyleydik. Suyumu bile ayağıma getirdiler. 1,5 aylıkken anakucağı aldım. Bir hafta sonra üzerine koyduğumda bi onda uyanmadı uyudu. Uykusu gelirse ona yatırıyorum. 2,5 aylık olduk. kendi bi uyku saati oluşturdu. İstisnalar hariç on gündür uyuyor. Ben de şaşkınım. Ama bi tek onda. Gece de beşiğinde yatmıyor ama bizim yatağımızda baya uyuyor. Demem o ki farklı yataklar seçin ;)