Ulkukrts Herkese merhaba bebeğim 1 ay 5 günlük gündüzleri uykusu olduğu halde bir türlü uyumuyor ayağımda sallıyorum uyuyor beşiğine koyuyorum mutfağa gidiyorum yemek yapmak vs için aradan 2 dakika geçiyor ağlıyor ayağıma geri almak zorunda kalıyorum ne yapsam bilemiyorum ya gaz problemimiz de var zaten dünden beri kakasını yapamadı normal mi
Deletedmom0035 Ulkukrts 1 ay 12 günlüğüz 40 i ciktigindan beri bizinkide gündüzleri uyumuyor uyutuyorum 2 dakikaya kalkıyor ve ağlıyor hep aksama kadar kucağımda gece 2 gibi uykuya daliyor 7 de uyaniyor sadece.
Bebegim1234 Ulkukrts bu dönemdeki bebekler aynı sanirm benim oğlumda 2aylik ve gündüz uykusu hiç yook sabah 5_6gibi kalkar daha uyumaz ,5dk daliuo sallayinca ,bırakıyorum hemen uyaniuo ..geçer umuduyla bekliyroum bende ☺️ inşallah tabii😁
Kumral60 Ulkukrts ayni seyleri yasamis biri olarak tek care hamak uyanana na kadar yavas yavas sallaman lazim gaz sorunu bozimde vardi bor ton ilac aldik ama malesef 4 ayda gecti suan 6 aylik ve uyku egitimi ne basladik sallamayi biraktik yaocak birseyiniz yok is yaparken bir sallayip biraz is yapcaksiniz sabir lazim hepsi geciyor zamanla.
merveykaya Canım kakasını yapmaması normal benimkide 4. Günde falan yapıyor uyku da bizee aynıyız beşiğine uatırınca geri uyanıyor hemen ne yapıcaz bilmiyorum böyle
Ulkukrts 24_06_2019 ağzından çıkarıyor ama alttan çok zar zor çıkarıyor bazen çıkaramıyor bile bir Öner’iniz vvar mı
24_06_2019 Ulkukrts gazını çıkaramadığı için uyuyamıyordur.. damla kullanmıyorsanız doktorunuza danışarak damla kullanın. Bize biogaia iyi gelmişti. Rezene içebilirsiniz sütünüzden bebeğinize de geçecektir içebilirseniz kimyon çayı da. Karnına sıcak havlu koyun. Ve bence en önemlisi masaj. Bol bol masaj yapın. Biz 3 aylık olcaz atlattık şükür gaz problemini
Ulkukrts Bebegim1234 inşallah geçer ya bir yemek yapıcam 2saat oldu yapamadım sallayınca uyuyor yemek kaldı valla oturdum şuan beşik sallıyorum 😂😳
Bebegim1234 Ulkukrts 😁😁Ben hiç yapmıyorum ,eşim sağolsun işten gelip biseyelr hazirlamaya çalışıyor 😊iyi olsunlar da napalim artık idare edicez ...
Bebegim1234 Ulkukrts 😁😁Ben hiç yapmıyorum ,eşim sağolsun işten gelip biseyelr hazirlamaya çalışıyor 😊iyi olsunlar da napalim artık idare edicez ...
Kumral60 Ulkukrts evet gazdan a sonrasida bu sekilde gidiyor sallamayi 4 ay sonu birakin yataginda pis pis ile uyutmayi deneyin yoksa kisa gunduz uykulari gece de saat basi memede uyuyam bir bebek oluyorlar cnm.
Yigitin_annesi06 Ulkukrts bnmde bebeğim 47 gunluk aynıydı.. Kundak yapıyormusunuz ? Bn kundakla uyutuyorum 😊
Ulkukrts 24_06_2019 bizde o Damla’yı kullanıyoruz fayda ediyor öu etmiyor mu anlayamadım rezenede içiyorum masaj fazla yapamıyorum maself çok ağlıyor
24_06_2019 Ulkukrts damlayı her gün aynı saatte düzenli kullanın. 10 günde felan etkisini gösteriyor. Sakin olduğu zamanlar masajı yapın İnanın faydası oluyor
Yigitin_annesi06 Ulkukrts ilk başlarda bzde zorlandık ama suan oglum daha rahat uykuya gecıyor ve uzun sure uyuyor..