Iremvrgn-11 ben sakaryadayim burası da fena sallandı gece ben uyaniktim kızımı uyutmaya calisiyordum odasında bi sallanmaya başladı dedim geçer herhalde artmaya başladı dolabin kapakları vuruyordu hemen çocuğu aldığım gibi eşimin yanına koştum çok korktum kızım bile agladi 6ya kadar uyuyamadık hep diken üstünde uyudum suan bile ya olursa falan diye geçiriyorum aklımdan çok kötüydü