Herkese çok geçmiş olsun. Allah bir daha yaşatmasın. 17 Ağustosu gördüm ve İstanbul’da yaşıyorum. İster istemez olası depremde evde olursak hangi odada yakanırsak nerede hayat üçgeni yaparım hesaplamıştım. Eşim de işteydi bebişle yalnız yakalandık. Az daha şiddetlenseydi Allah muhafaza pozisyon alacaktım artık. Siz de ev için her odada muhtemel alanlarınızı belirleyin yoksa o an far görmüş tavşana dönüyor insan hiçbir şeyi hesap edemiyor 😔 Hayat üçgeni dolaplar hariç büyük ve dolgulu sağlam eşyaların yanında olmalı yatak, koltuk, sandık yanında ve sağlam olması şartıyla masa sandalye yanları. Üzerinize yıkılabilecek dolapları da hesaba katarak ona göre alan belirleyin. Allah yaşatmasın ama maalesef deprem kuşağı ülkesiyiz bunları hesap etmek şart 😞