Hatcik2525 2.30 gibi yatmaya gitmiştim 3bucuga doğru bebeğimi emzirmeye uyandım, onu uyuttum tekrar dalacakken yine uyandı 15-20 dk huzursuzdu uyutamadim bir türlü. Sesler çok urkutucuydu 10-15 saniye ne olduğunu anlayamadım. Şiddetli yağmur cama vuruyor gibi bir ses. Sonra epey sallandı zaten. Az önce bebeğimi emzirirken şu an deprem olsa ne yaparız diye düşünüyordum. Güvenli bir yer, deprem çantası, erzak hazır etmek lazım. Daha önceki depremlerde hiç böyle hissetmemiştim dizlerimin bağı çözüldü resmen, uzun bir süre kendime gelemedim.