Düzcede oturuyoruz. Felaket bir depremdi. Uykuda rüyadayım falan sandım sadece çığlık atıyordum. Gözümü açtığımda ev yerle bir olmuştu. Evimizin bütün duvarları çatladı. Bebeğim çığlıklarımdan katılarak ağladı. Yanımda yatan çocuğa bir şey yapamadım, resmen yatakta onu aradım yanımda olmasına rağmen. Hemen dışarı koştuk. Memlekete bıraktı eşim direk sakaryadayız. Peşine 4.2 tekrar oldu. Ev ne halde bilmiyorum ikincisinden sonra. Yıkılmaması bir mucizeydi Rabbim korudu hepimizi.