masterana0 Eşim uyuyordu korkudan uyandırdım he hı diyerek uyudu uyku sersemi ben ayaktaydım gözlerimi kırpamıyorum. Geçmiş olsun hepimize..
OgretmenimKukla masterana0 Ben de uyuyamıyorum. Ankaradayım. Çok hissettik. Şimdi de köpekler çok havlıyor. Tekrar olacak diye çok korkuyorum 😔
muhendisanne1 masterana0 hangi şehirdesiniz ? Biz depremi Konya’dan hissettik Rabbim tekrarını yaşatmasın gözüm hep avizelerde .
Duyulurum masterana0 çok geçmiş olsun. Ben de uyuyamam. Oğlumu odada birakip tuvalete gitmeye korkuyorum
Ayseeem34 OgretmenimKukla aynen canım bende İstanbul’dayım sürekli köpekler havlıyor daha çok telaslandim bende ama inşallah bir daha yasanmaz 😔🤲🏻
Elifkskl OgretmenimKukla Yenimahalledeyim dolap kapağının sesine fırladık eşimle atamıyorum o şoku bende ankarada böyle sallandıysak düzceyi düşünemiyorum Rabbim tekrar yaşatmasın
FmBetull muhendisanne1 Konya’da da mı hissedildi bizde Konyadayız ama uyuyorduk tabi bir şey hissetmedik🥺
Merveoykualp Aynem ya sorma bendede uyku falan kalmadı tekrarlamaz insallah bidaha evde yalnizim bide esimde yok rabbim korusun herkezi😥
OgretmenimKukla Ayseeem34 İnşallah inşallah. Rabbim esirgesin korusun. Çaresiz kalıyor insan. Bir an ne yapacağımı şaşırdım. Panikten dondum kaldım.
Meltemingo masterana0 deli gbi uykum war ama bende uyuyamiyorum gozumu kapattgm an sallaniyomusum gbi geliyor
Ayseeem34 Meltemingo hepimiz Allah’a emanetiz inşallah birşey olmaz canım kandilli rasathanesi 2.buyuk deprem beklemiyoruz evlerinize girin uyarısı verdi ama tabi Allah bilir köpeklerin sürekli havlaması ürkütücü geliyor bana nerde oturuyorsun hangi şehir
Ayseeem34 Meltemingo amin inşallah canım bende Ümraniye’deyim telefon aramalarına kalktım avize sallanıyordu inşallah tekrar yaşanmaz hepimiz Allah’a emanetiz